• fotoss4slider.jpg
  • fotoss7slider.jpg
  • fotoss5slider.jpg
  • fotoss1slider.jpg
  • fotoss2slider.jpg
  • fotoss3slider.jpg

Presentación

Despois dun ano de duro pero emocionante traballo, froito da complicidade e suma de vontades, únense este ano ao encontro, para gusto e pracer das localidades coruñesas, artistas de Bulgaria, Colombia, Italia, Rusia e España.

Durante o encontro amosarán todo o seu bo facer, a súa arte e a súa diversidade cultural e musical en colexios, institutos, conservatorios e diferentes auditorios tanto da cidade como da provincia da Coruña.

Nesta ocasión, o encontro durará do 4 ao 8 de outubro e percorrerá, cunha marabillosa viaxe sonora, os concellos de Arzúa, de Bergondo, de Betanzos, de Cambre, de Carral, de Culleredo, de Mugardos, de Negreira, de Noia, de Oleiros, de Padrón, de Sada e da Coruña. En total, os nosos invitados realizarán máis de 35 concertos neses dias, traballando sen descanso coa única intención de divulgar a música e a cultura a través destes inigualables instrumentos.

A Asociación Cultural Pórtico das Artes, conxuntamente coas diversas institucións públicas e privadas, ten a satisfacción de mostrar o traballo realizado no transcurso dun ano, que non deixará indiferente a ninguén, tanto pola súa variedade como pola calidade, virtuosa e humana, dos seus participantes.

Xa só nos queda expresarvos o noso agradecemento a vós, aqueles que, dunha forma ou doutra, contribuídes a que este evento sexa unha realidade e que, ademais, conseguistes que co voso esforzo esta e outras iniciativas musicais cheguen cada vez a máis e máis cidadáns, infantís, novos e adultos, da nosa querida terra galega.

 

Mª Rosa González Rodríguez Presidenta Pórtico das Artes.

 

[ES]

El otoño es tiempo de lluvia y hojas que caen, pero en A Coruña la música florece un año más. Desde el Encuentro Internacional de Pulso y Púa esperamos y deseamos que todas las personas disfruten con este singular evento. Tanto organización como participantes nos esforzaremos durante las próximas jornadas por ofrecer contenidos llenos de música y virtuosismo.

 

Cada año preparamos el evento pensando en el público coruñés, el de la ciudad, pero, sobre todo, el de la provincia. Sabemos, así, que tanta ilusión y esfuerzo tendrán su acogida como sólo saben hacerlo nuestros vecinos y vecinas que cada año disfrutan con la música de pulso y púa de los diversos pueblos del mundo y, lo más importante, que cada año crecen en número e ilusión.

 

Después de un año de duro pero emocionante trabajo, fruto de la complicidad y suma de voluntades, se unen este año al encuentro, para gusto y placer de las localidades coruñesas, artistas de Bulgaria, Colombia, Italia, Rusia y España.

 

Durante el encuentro mostrarán todo su buen hacer, su arte y su diversidad cultural y musical en colegios, institutos, conservatorios y diferentes auditorios tanto de la ciudad como de la provincia de A Coruña.

 

En esta ocasión el encuentro durará del 4 al 8 de octubre y recorrerá, llevando a cabo un maravilloso viaje sonoro, los concellos de Arzúa, Bergondo, Betanzos, Cambre, Carral, Culleredo, Mugardos, Negreira, Noia, Oleiros, Padrón, Sada y A Coruña. En total, nuestros invitados realizarán más de 35 conciertos en esos días, trabajando sin descanso con la única intención de divulgar la música y la cultura a través de estos inigualables instrumentos.

 

La Asociación Cultural Pórtico das Artes, conjuntamente con las diversas instituciones públicas y privadas, tiene la satisfacción de mostrar el trabajo realizado en el transcurso de un año, que no dejará indiferente a nadie, tanto por su variedad como por la calidad, virtuosa y humana, de sus participantes.

 

Ya sólo nos queda expresaros nuestro agradecimiento a vosotros, aquellos quienes de una forma u otra contribuis a que este evento sea una realidad y que además habéis conseguido que, con vuestro esfuerzo, esta y otras iniciativas musicales lleguen cada vez a más y más ciudadanos, infantiles, jóvenes y adultos, de nuestra querida terra galega.

 


Mª Rosa González Rodríguez Presidenta Pórtico das Artes